Conferència AVALUA, el 25 de març del 2025 al COAAT de Mallorca a petició d’AEDIFICAT: Reptes i resolucions de l’acústica aplicada en l’edificació i en l’articulació en la nostra societat

El so és el vector comunicatiu més important a la nostra societat. Tant per bé com per mal. Per tant, hem de saber com gestionar-lo adequadament dins tots els nostres processos.

El Codi Tècnic de l’Edificació (CTE) desenvolupa les exigències bàsiques en matèria de renou que s’estableixen a la Llei d’Ordenació de l’Edificació (LOE), però de quina forma ens afecta i responsabilitza com a tècnics facultatius?

L’objectiu del tècnic prescriptor és anar més enllà de l’estricte compliment normatiu: ha d’estar al dia amb els conceptes bàsics que fan referència a l’acústica aplicada i l’arquitectònica.

Abordem la missió dels facultatius com a facilitadors d’instruments pel correcte desenvolupament en la nostra societat, garantint una necessària i harmònica convivència, la compatibilitat i la cohabitació d’usos, tot en base a l’ètica, el rigor, la professionalitat i la sostenibilitat.

Fundació Aedificat en el marc del Col·legi Oficial d’Aparelladors i Arquitectes tècnics de Mallorca en col·laboració amb AVALUA, ha organitzat una jornada sobre la importància de l’acústica a la arquitectura, com afecta el renou a les persones i quines responsabilitats han d’assumir els tècnics facultatius.

Feu un comentari

Resum de privadesa

Aquest lloc web utilitza cookies per tal d'oferir-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al vostre navegador i realitza funcions com ara reconèixer un usuari quan torna accedir al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a entendre quines seccions del lloc web son més interessants i útils per als usuaris.